Hatförklaring

Du är elak, ond och trångsynt.

Jag äcklas av tanken av att du fått se mig

Jag äcklas av tanken av att du fått röra mig

 

Vårt förflutna ska förevigt brinna

för att glömmas, för att försvinna

Så dum jag var, att jag inte insåg

att du bara var bluff, vara båg

 

Du vet hur jag ser ut

Du känner till mina punkter

Utan min egna räddning såg jag inget slut

Jag skulel bli instängd med dig, aldrig hitta ut

 

Mitt huvud bränner

'avsky' är det bästa ordet för vad jag känner

Jag skulle hellre dö än att ta i dig med tång

Jag skulle hellre gå ner, till en väntan, oändligt lång

 

Motsatsen till kärlek brukar kallas hat

Må ditt sjuka huvud serveras på fat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0