Snart partydags! ... snart, alltså i morgon.

Jag hoppas verkligen att jag i morgon vid den här tiden har det riktigt fint! Hoppas, hoppas, hoppas! Folk har dessvärre redan börjat droppa av :( Men men, det finns folk kvar och folk som fortfarande "kanske" kommer. Nej, nu ska jag sluta med det här..! Alltså att oroa mig.
Jag får kanske inte ut så mycket av det här inlägget, inte du heller för den delen. Snälla, intala mig om att det kommer bli kul!

I alla fall så kommer Matilda hit på dagen :D Vi har inte ens sett varandra på ett år! Herregüd! Sedan kommer Alex också :D! Efter det... ja, då kommer förhoppningsvis resten. Jag längtar så att jag kan dö efter lite party utanför krogvärlden. Jag har festat ganska så lite, om jag räknar bort krogen och "random" tillfällen då det i alla fall inte var så mycket partystämning utan egentligen bara en spänning för att det är spännande att dricka (alltså i mina yngre dagar ;)).

Snälla, säg så här till mig: Du har ingenting att oroa dig över, det kommer bli awesome!!!

Förhoppningsvis kommer det finnas lite vackra bilder senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0