Kreativitet är liksom jag...!

Åh, jag minns förra sommaren. Då insåg jag att jag faktiskt kan rita, bara jag koncentrerar mig till 100%. Jag minns hur jag satt på mormor och morfars landställe och ritade och ritade. Och gjorde en massa smycken. Skapandet är egentligen som bäst på landet där det inte finns så mycket att göra i övrigt.
Alla har väl olika sätt att skapa? Eller? Vissa kanske inte behöver vara kreativa eftersom de har andra sätt att uttrycka sig? I och för sig kanske det inte finns något svar alls på de frågorna.
Här är lite bilder från i somras. Inte världens bästa kvalitet, men det gör nog inget:

Päron



Armband




Halsbandshänge

På tal om att rita kom jag att tänka på när jag gick i mellanstadiet och var på kalas där jag drack fyra koppar kaffe. Jag blir aldrig hyper av kaffe, utan kreativ och lugn. Så jag blev otroligt sugen på att måla, så när jag kom hem målade jag ett äpple som faktiskt blev riktigt fint! Tyvärr vet jag inte var äppelmålningen tog vägen, annars hade jag lagt upp den också för att jag vill visa omvärlden mina målartalanger ;)

Mitt liv kretsar egentligen bara kring skapande. Självklart människor jag bryr mig om också! De sakerna är väl det som betyder något, med vissa undantag. Fast jag skulle tro att det är liknande för de flesta, i alla fall de som faktiskt har passioner och intressen. Men vissa är ju t. ex. sportfanatiker eller mattesnillen eller egentligen vad som helst. Skönt det, lite uttjatat kanske, men om vi inte skulle ha olika intressen skulle det ju bli en jäkla konkurrens. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0