G-fest!

Tjenare blogg & läsare!
Så nu har jag haft min G-fest i alla fall. Jag kan inte säga mer än att den blev över mina förväntningar. Det blev inte mycket "beach party", men det gjorde absolut ingenting. Det var ändå så mycket myggor. Jag vaknade i morse av att mina fötter var allmänt prickiga (jag förstår inte varför jag inte såg det i går?).
Kort sagt; Det blev lyckat! Inga katastrofer, alla överlevde och hade trevligt (vad jag vet).

Jag hade absolut ingen anledning till att vara så olidligt nervös som jag var.

Ett litet och intressant ps. Jag klämde nästan ihjäl två tår nyss... Värt att veta. ;)

Nu ska jag i alla fall sitta på balkongen och njuta av regnet.  Jag skriver förmodligen mer senare.

Ps 2. Det blev inga paparazzi-bilder från partyt, så det här blev ett inlägg i TEXTENS tecken! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0