9 dagar, 9 dagar, 9 dagar...

9 dagar, 9 dagar, 9 dagar...

Om 9 dagar smäller det. Den berömda G-festen äger rum den 21 maj i Farsta. Hjälp!
Nej, jag är inte rädd för att något farligt kommer hända. Jag är rädd för något som är minst lika surt, nämligen:
TÄNK om det blir tråkig stämning om det kommer väldigt få. Ja, alltså att det inte blir någon som helst partystämning. Jag kanske må vara perfektionist, men det viktigaste är ju att folk har kul!
Partyskräck:

♣ Att ingen/väldigt få kommer, så att det inte blir partystämning

♣ Att folk inte gillar varandra

♣ Att någon katastrof ska hända. Tänk om det börjar brinna, någon börjar må dåligt, osv. Överdrivet, jag vet...

♣ Att några börjar bråka. Usch, hemska tanke!

♣ Dålig stämning i allmänhet

♣ Att någon saboterar på något sätt, vilket som helst

Men men, nu får det vara slut på ångest! Det kommer bli kul med party. Det blir vad alla gör det till!

Party är livets bröd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0