Nu, mina vänner, drar det ihop sig...

Jaha, nu så är det bara sex dagar kvar till jag åker cirka 45 mil från mitt kära Stockholm! Jag har en himla massa att göra innan, det vet jag. Inte ens packningen är påbörjad. Sedan måste jag lära mig tvätta! Hjälp...



Jag ska bo i detta söta parhus (det till vänster på bilden), en någon kilometer från stan. Kunde det bli bättre? Seriöst!



Min utsikt från verandan. Notera den pågående drakflygningen. Den flög som bara den. Det är annat än vad drakarna gjorde i Stockholm när jag var liten XD.



Min kära veranda på framtidan, med en "askkopp" utan hål. Hm?




Mitt lilla kök. Dessvärre utan ugn, men men, jag får överleva med wokpanna, stekpanna & mikro ;)



Köksbord + dator ^^



Fönster i sovrummet. Nice dekoretat, dock lite småporrigt på flera ställen xD



Ytterdörren & toadörren. Halvintressant kanske. :P



Soffa + soffbord + ljusstake x 3 + datorväska + handväska = y + a + 3x + b + q. Yeah, jag är bäst på matte! Jag ska försöka mig på matte B igen.



Den vackra hamnen i Grebbestad.




Detta är en väldigt vacker stad, fick jag se <3



En orädd, posande truuut! .. Eller mås.. Eller ja, en fågel i alla fall.



Detta blir om en vecka min skola!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0