Härmed inviger jag dig...

... kära blogg!

Ojojoj! Vilken dag! Alltså jag har inte gjort något jobbigt, som att gå i skolan eller något. Det är snarare det att jag sov till c:a 15.15 och har gjort väldigt lite sedan dess också.

Men nu kom jag faktiskt i gång med något! Ja, alltså att starta en ny blogg. Här kommer jag skriva om mycket, allt som faller mig in. Nåja, nästan allt.

SÅ.. vad ska jag egentligen göra med min nervositet? Det är nämligen så att jag har planerat en fest i maj. Den ska äga rum på stranden i Farsta. Hjälp! Tänk om ingen kommer? Tänk om ingen har kul? Eller... tänk om någon förstör?
Jag blir alltid så nojig när jag ska annordna något.

Dagens festfunderare:

1. Vad ska vi göra om det börjar regna?

2. Toaproblemet..

3. Vad gör vi om några idioter som vill bråka dyker upp?

4. Hur ska jag få dit folk? Alltså så pass mycket folk att det kan kallas just fest?

5. Vad gör vi om några inte kommer överrens? Uuuh, hemska tanke -_-''

 

Men men, förhoppnings blir det jättekul! Det klassiska är ju sant; Det blir vad man gör det till :)

Folk ska också veta att alla trevliga personer får komma. Och jag litar på att folk jag känner bara drar med sig trevliga människor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0