PPPP! (Proffs På Programmet Paint)

Åh, jo, där var jag allt fyndig! ;)

Jag har nyss lärt mig att göra "kollage" på Paint. Det är egentligen superlätt, men jag hade inte tänkt på att det
gick förut.

Egobilds-kollage 2010



Detta kollage gjorde jag egentligen för att jag ville studera min nya hårfärg! Jag skulle vilja vara helt rödhårig, men röd-svart går utmärkt det också?

Skulle jag passa i rött hår? Någon där ute som tror sig ha någon form av svar?


♥ Kollage med mina egendesignade smycken

(Och för er som inte vet det, så heter mitt varumärke Made by Jade, men är än så länge ostartat).



Så, det var det om PPPP (fyndigt, fyndigt). Men visst är de väl fräsiga?! ;) Alltså kollagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0