Dansuppvisning!

Det var tänkt att inlägget efter det föregående skulle vara mer positivt laddat. Jovars, jag ska göra det jag kan :)

Då var det dansuppvisning den 8 maj då! Oj, oj, jag är redan nervös. Meeeen, jag ska inte ta ut händelserna i förväg. Det kan ju faktiskt gå bra också ;) Alltså jag dansar orientalisk dans och har gjort det sedan 2008. Förhoppningsvis har jag blivit bättre sedan dess. Eller, jo, det har jag ju!
Har jag någon galen beundrare (eller kanske en fin vän) som vill komma och kolla så är det den 8 maj (som sagt), klockan 15.30 och 17.00. Alltså två föreställningar då (som ni förstår, tänkte bara att någon kanske blev förvirrad eller något) :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0